Piero Alligo, Atanassov Atanas "Таро Golden of the Tsar (Золото Ікон)"
Ціна: 1,150 грн.
В Євангелії сказано: «Просіть, і вам дарується!». Священні образи православних ікон, які виступають на фоні золота карт Таро «Золото Ікон», є ключем до вічних таємниць, доступних ангелам і пророкам. Проеціруя на своє життя знайомі за євангельськими сюжетами божественні образи та діяння, ми приходимо до усвідомлення себе та свого життєвого завдання.
Запропонована серія Таро «Золото Ікон», виконана болгарським художником А.Атанасовим, не будучи прямим копіюванням ікон, зберігає їхню художню образність і сакральну силу. Ікона як предмет релігійного культу становить обов'язкову приналежність кожного православного храму і особливо характерна для російсько-візантійської церкви.
Культ ікон сходить до часу зародження християнства, коли на зміну схиляння перед кумирами язичницьких божеств та сімейних духів прийшли персонажі нової релігії – Ісус Христос, Пресвята Діва Марія (Богородиця), Святі та Ангели, яких стали обожнювати. На цьому етапі виникало багато дискусій між ієрархами Церкви, головним питанням яких був пошук відмінностей між обожнюванням образів та поклоніння перед фетишами. Справді, у культі образів висвітлювалися язичницькі ритуали, такі як запалювання свічок, молитви про захист і зцілення, проти ворогів, заступництво сільськогосподарським роботам, приношення дарів.
Зрештою, дедалі більше запеклі дискусії спровокували у 730 році «вибух»: перемогу здобули «воїни-іконоборці», підтримані візантійським імператором Левом III Сирійцем, який едиктом заборонив шанування ікон. Пізніше його спадкоємці продовжили боротьбу з рукотворними образами. Лише у 843 році, завдяки Константинопольському церковному собору, в якому не брала участі латинська Церква, було визначено іконографічні типи та канони ікон.
Завдяки своїй любові до традицій та визнання їхнього величезного історичного значення болгарський художник Атанас Атанассов взявся за створення серії карт Таро «Золото Ікон», названих спочатку «Позолоченими картами царів». Щоб не порушувати православних правил і канонів, Атанассов ухилився від копіювання вже наявних ікон, які і без стороннього втручання мають прекрасний вигляд. У будь-якому випадку, широка традиція священного мистецтва східних християн дозволила йому виконати роботу величезного художнього, документального та містичного значення при створенні Таро «Золото Ікон».